Figyelem! Egyesületünk székhelye megváltozott!

Székhelyünk címének és a levezési címünk megtekintéséhez KATTINTSANAK IDE!

Kérjük, támogassa adója 1%-ának felajánlásával a Magyar Robbantástechnikai Egyesületetet.

Adószámunk: 18113358-1-42

Köszönjük!

1% rendelkező nyilatkozat letölthető itt.

FÚRÁS-ROBBANTÁSTECHNIKA 2018 - konferencia - 2018.09.19-21. - frissítve

TÁJÉKOZTATÓ
 
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kedves Barátaink!
 
A korábbi hagyományoknak megfelelően megrendezzük a
FÚRÁS-ROBBANTÁSTECHNIKA 2018
című 14. Nemzetközi Konferenciát, amelyre szeretettel és tisztelettel meghívjuk.
A konferenciát a fúrás- és robbantástechnika fejlődésének és a környezetvédelemnek szenteljük.
 
Helyszín: HOTEL JUVENTUS - Velence – konferenciateremés szálloda
 
Időpont: 2018. szeptember 19-21
Rendező: Magyar Robbantástechnikai Egyesület Magyar Robbantástechnikai Egyesület
Levélcím: (Nemes József titkár) H-2481 Velence, József Attila u. 2/A.
 
Bankszámlaszám: OTP Közép-Dunántúli Igazgatóság 11736006-20365538-00000000
Adószám: 18113358-1-42
 
Az előadásra és megvitatásra kerülő kérdéscsoportok:
      • Fúrástechnika fejlődése; 
      • Robbantással összefüggő környezetvédelmi megoldások;
      • Robbantóanyagok gyártása, forgalmazása, tárolása, szállítása
      • Bányászati robbantások;
      • Építmények és egyéb műtárgyak robbantásos bontása;
      • Különleges műszaki feladatok megoldása robbantással;
      • Robbantóanyagok nyomon követése
 
A fenti témákhoz kapcsolódóan várjuk a Tisztelt előadók jelentkezését.
 
Konferencia hivatalos nyelve: magyar, angol.
 
Az angol és magyar nyelven tartott előadások szinkron tolmács és/vagy párhuzamos vetítés segítségével kerülnek fordításra.
 
Előzetes információk az előadók és cikket beküldők részére:
      • a beküldött összefoglalókat (kivonatokat) a Szervezőbizottság regisztrálja;
      • az összefoglaló terjedelme maximum 14-15 sor lehet;
      • az előadások és a beküldött cikkek a konferencia kiadványában kerülnek megjelentetésre. A cikkeket a megküldött formátum alapján, maximum 12 oldal terjedelemben kérjük megküldeni;
      • a Regisztrációs Lapot, az összefoglalót és a cikkeket a megadott határidőig kérjük eljuttatni elektronikusan a totya2 [at] gmail.com címre;
      • a határidőt követően beérkezett cikkeket sajnos nem áll módunkban megjelentetni;
      • az előadása megtartására maximum 20 perc áll az előadó rendelkezésére.
 
Fontos határidők:
      • 2018. április 15. – Előadók és cikket beküldők Regisztrációs Lapjának és az Összefoglalónak megküldése
      • 2018. április 30. – Szervezőbizottság tájékoztatása az előadók/szerzők felé az előadás és/vagy cikk elfogadásáról
      • 2018. június 30. – A végleges cikkek elektronikus megküldése a megadott formátum szerint
      • 2018. július 15. – Kiállítók és hallgatóságként résztvevők Regisztrációs Lapjának beküldése
 
Amennyiben előadóként kíván részt venni, vagy cikket kíván megjelentetni a konferencia kiadványában, kérem, hogy a Regisztrációs Lapon ezt jelölje, és azt küldje vissza legkésőbb 2016. április 15-ig!
 
Amennyiben előadás tartása nélkül, hallgatóságként kíván részt venni a konferencián, kérjük, hogy legkésőbb 2018. július 15-ig juttassa vissza a Regisztrációs Lapot.
 
A konferencia költségeiről igény alapján számlát tudunk küldeni a következő felhívásunkban.
A konferencia díjai:
 
   Részvevők Részvételi díj (HUF)
 2018. július 15-ig  2018. július 15. után
 1.  MARE tagok és előadók (rendezett tagdíjjal)  50.000  65.000
 2.  Nem MARE tag hallgatóság  70.000  85.000
 3.  Vállalati előadók, hallgatóság  70.000  85.000
 4.  Látogató jegy (büfé és ebéd igénybevételére jogosít) 20.000 Ft/nap
  
A részvételi díj tartalmazza:
      • szervezési költségek;
      • valamennyi étkezés költségét a konferencia időtartama alatt (kivétel látogató jegy);
      • szakmai kirándulás költségeit;
      • kévét, frissítőt;
      • a konferencia kiadvány költségeit;
      • szállásköltséget 2 ágyas elhelyezésű szobákban, 2 éjszakára (szeptember 19 – 20. éjjel)
      • Egyágyas elhelyezés igénybevételére 20 % pótdíj megfizetésével van lehetőség.
      • továbbá külföldről érkező vendégek részére szeptember 18.-án esti beérkezéshez vacsorát és szállást biztosítunk. Hazai résztvevők részére 10.000 Ft/éj pótdíj mellett szállást biztosítunk 18-án. (Előre bejelentett igény esetén a konferenciát követően önköltségi alapon lehetőség kínálkozik a hotel szolgáltatásait igénybe venni a Velencei tó partján.)
 
Lemondás esetén
      • 2018. augusztus 1. ig a megfizetett díj 75 %-át
      • 2018. augusztus 15. ig a megfizetett díj 50 %-át
      • 2018. szeptember 1. ig a megfizetett díj 20 %-át
van módunkban visszafizetni.
 
A részvételi díj tartalmazza:
      • szervezési költségek;
      • valamennyi étkezés költségét a konferencia időtartama alatt;
      • szakmai kirándulás költségeit;
      • kévét, frissítőt;
      • a konferencia kiadványt;
      • szállásköltséget hazai résztvevők részére 2 éjszakára (szeptember 19– 20. éjjel).
 
A konferenciával egyidejűleg, annak helyszínén jogi tagjaink részére lehetőség lesz szakmai anyag kiállítására és szórólapok, portfóliók kihelyezésére is – díjmentesen.
A Konferencia-kiadványban lehetőséget biztosítunk a Cégüket (tevékenységüket) bemutató ismertető elhelyezésére is, mely igényt szíveskedjenek a mellékelt jelentkezési lapon bejelenteni. (Ára oldalanként: 50 €)
 
Közlekedés:
 
A konferencia helyszíne megközelíthető közúton és vasúttal egyaránt. A rendezvény ideje alatt a programpontok helyszínei gyalogosan kényelmesen megközelíthetőek, a szálloda egy vízparti parkban található. Külső helyszínekre történő csoportos eljutásról gondoskodunk.
 
A konferencia helyszínével kapcsolatosan bővebb felvilágosítás található az alábbi weboldalon: http://www.hoteljuventus.hu/
 

Konferencia hivatalos nyelve: magyar, angol.

Az angol és magyar nyelven tartott előadások segítő tolmács és/vagy párhuzamos vetítés segítségével kerülnek fordításra.


A konferencia helyszínének pontos címe:

Megközelíthetősége: gépjárművel Budapest felől az M 7 autópályán a Kápolnásnyéki lehajtó felől, a 7 számú főúton. Vasúton, a Budapest-Tapolca vonalon közelíthető meg. 

Elérhetőségek: 2481 Velence, Kis köz 6. Tel: +36 22 589 330; +36 30 454 17 14; Fax: +36 22 589 334; web: http://hoteljuventus.hu/;e-mail: info [at] hoteljuventus.hu

A hotelen belül, a regisztráció helyszínén adunk részletes felvilágosítást a szobakiosztásról, azok pontos helyéről, illetve a végleges programról.

Az előadások a levezető elnök által meghatározottak szerint követik egymást, amelynek szüneteiben büfét és közös ebédet biztosítunk.

A napi programokat követően a Hotel bárjában lehetőség kínálkozik szakmai és baráti beszélgetésekre, valamint fedett uszoda, szauna, pezsgőfürdő szolgálja a kényelmet.

A konferencia megnyitójára szeptember 19. 10:00-kor kerül sor a regisztráció helyével megegyező helyen.

A kiállító kedves vendégeink ugyanitt helyezhetik el demonstrációs anyagaikat, arra külön kijelölt kiállító helyiségben.

Program tervezet: a beérkezett előadás vázlatok alapján a rendező bizottság összeállította a konferencia tervezett programját (a programváltoztatás jogát a rendező bizottság fenntartja és helyt adunk a június 30-ig beérkező anyagoknak a programban és a kiadványban.

A velencei konferencián fogjuk köszönteni a 75 éves dr. Bohus Géza tanár urat, aki egyesületünk alapítója és első elnöke volt. Több, mint egy fél évszázada segíti a hazai robbantástechnika fejlődését, oktatja az egyre jobb munkát végző szakembergárdát. Működése alatt két generáció nőtt fel, akiket a legkülönfélébb robbantási feladatok megoldására és speciális szakértői munkákra képezett ki. (Robbantó-mestereket, robbantásvezetőket, robbantástechnikai szakmérnököket és a robbantástechnikát napi szinten eredményesen alkalmazó bányamérnököket.) Bohus professzor a konferencia első előadójaként fog számot adni munkája eredményeiről és tanulságairól, melyek megismerése a záloga a szakmát művelők további sikeres, biztonságos munkájának.

Megnyitó – Üdvözlések - Kitüntetések átadása

–      dr. Bohus Géza: Válogatás egy fél évszázad robbantástechnikai munkáiból

–      dr. Daruka Norbert: Ipari robbanóanyagok megjelenésének lehetőségei az improvizált robbanószerkezetek kialakításának tekintetében

–      dr. Földesi János: Vasbeton siló robbantása kiemelten védett objektumok közelében

–      Bagi Csaba: Demonstrate Geoinform Ltd.’s new Electrically Armed before Ballistically Arming (EBBA) method implemented in 2016.

–      Jozef Ruska, Ladislav Lukacs: The drilling machine Smartroc C50 incident in Vcelare Quarry

–      Jozef Ruska, Ladislav Lukacs: Removal of a protective pillar at the Bench III in Measurement of seismic effects of blasting in the village of Včelárethe Včeláre Quarry

–      Ing.Zreľak Ján , Ruska Jozef: Measurement of seismic effects of blasting in the village of Včeláre

–      Ing.Buchla Ivan, Ruska Jozef: Experience with the use of COPROD drilling system in quarries Včeláre, Trebejov, and Gombasek

–      dr.Kis Miklós: A tatabányai vasúti bevágás története

–      Véghelyi Tibor-Tóth József: Peremartoni robbanóanyag gyártó üzem mentesítése 2017

–      ing.Vojtech Kala, ing.Mária Jaromilova, Ph.D. Ingmar Cechová Ph.D.: E*Star Electronic itiation system 

–      Bőhm Balázs, Kertész Viktória: Robbantások elemzése a Colas Északkő Kft. üzemeiben

 

A konferencia értékelése és bezárása

A második nap este a vacsora során zenés állófogadással és bemutatóval szeretnénk emlékezetessé tenni a programot.

A program közös ebéddel zárul.

A gördülékeny szervezés érdekében tisztelettel kérünk minden kedves résztvevőt, hogy a marehu [at] gmail.com internetes címre válasz e-mailban erősítsék meg részvételi szándékukat legkésőbb 2018.09.01.-ig.

A meghívóban megadott címre továbbra is szívesen fogadjuk a konferencia díjakat, amelyről természetesen számlát állítunk ki. Amennyiben szükséges a számlát előre megküldjük, kérjük ilyen irányú kérésük jelzését!

A Konferencia Szervezőbizottsága a távolról és külföldről érkező résztvevőket 2018.09.18-án délután a helyszínen fogadja és 18:00-19:45 között vacsorát biztosít.

Ugyancsak kérjük, hogy a 2018.09.18. este érkezők várható beérkezésük időpontját közölni szíveskedjenek, hogy részükre a foglalást biztosítani tudjuk.

A konferencia helyszínével kapcsolatosan bővebb felvilágosítás található az alábbi weboldalon: http://www.hoteljuventus.hu/

 
A konferenciával kapcsolatos bármilyen kérdésben további felvilágosítást ad:

NEMES József titkár marehu [at] gmail.com Mobil: +36-70-224-3154
TÓTH József totya2 [at] gmail.com Mobil: +36-30-977-3944

A jelentkezési lap letölthető és ezen tájékoztató letölthető a lenti linkekről
 
Üdvözlettel,
MARE elnökség